SÅ GLAD ATT VARA PÅ VÄG TILL HAWAII Tack alla som supportar mig, det skulle inte vara möjligt utan er!

SÅ GLAD ATT VARA PÅ VÄG TILL HAWAII. Tack alla som supportar mig, det skulle inte vara möjligt utan er!

Nu går jag ombord på det sista planet av 4, från LA till Maui. Kommer kännas skönt att komma fram efter 45 timmars resande, kan inte vänta med att komma ut och surfa! Denna resa som kan gå på 23 timmar kommer totalt att ta 50 timmar då jag hade problem på Arlanda när jag skulle checka in tidigt på morgonen då dom inte kunde hitta reservationen, kanske för att jag bokat online bara några timmar innan, och jag blev tvungen att hitta en ny resa. Den enda som fanns där jag skulle hinna fram i tid till tävlingen som börjar sin ”holding period” på torsdag morgon hade ett 12 timmars stopp i Amsterdam, samt att den avgick från Arlanda 12 timmar efter den jag hade bokat in mig på.

Som vanligt reser jag med mycket surf utrustning, våtdräkter och rashguards i handbagaget och en kite som tar upp halva den vanliga resväskan, för att använda pack utrymmet till max, utöver den boardbagen som är fylld med surfutrustning till gränsen, vem behöver kläder och smink när man kan ha med sig sina favorit surfbrädor och sin skateboard?!

STORT tack till varje enskild människa där ute som peppar mig!!! och SouthSurf, Comviq, Roxy Sweden, Xtravel, Volkswagen Sverige, Flexifoil Kites, TrueCar

När jag fick en oväntad extra dag i Stockholm passade på att åka och träffa Trudi och Nadine. Nadine är så underbar och det var bra att se henne och säga hejdå då jag missat att träffa alla tjejerna på tjej-skaten på Fryshuset i måndags eftersom jag var hemma och packade. Trudi är så gullig, hon följde till och med mig hela vägen till central stationen för att se till att vinka av mig på tåget till Arlanda, bättre vänner hittar man inte!

Kommentera

