BARA TVÅ DAGAR KVAR! – OM DU VILL SE MIG TÄVLA I VÄRLDSCUPEN HJÄLP MIG!

BARA TVÅ DAGAR KVAR! – OM DU VILL SE MIG TÄVLA I VÄRLDSCUPEN HJÄLP MIG!
Nu har jag satt upp en Indiegogo konto, det lättaste sättet att göra en betalning på internet. Så om du vill se mig tävla i världscupen den 29 november på Maui hjälp gärna till! Jag försöker att få tillräckligt med pengar för biljetten från Sverige till Hawaii, anmälningsavgifter, transport och boende – varenda krona i bidrag värderas högt! Jag ska göra mitt bästa på tävlingen och hålla er uppdaterade på min officiella FB sida och blogg!
För två dagar sedan fick jag emailet jag väntat på hela året: att bli inbjuden som en av 12 damer i världen till KSP – Kite Surf Pro World Tour på Maui, Hawaii. Eftersom vi inte har ett landslag i Sverige, är det upp till varje åkare själv att hitta sponsorer och finansiering att resa till tävlingar.

Kommentera

