Hjälp mig att åka på Världscuptävling den 29 november!

Hjälp mig att åka på Världscuptävling den 29 november!
För två dagar sedan fick jag emailet jag väntat på hela året. En inbjudan att delta som en av 12 tjejer i världen på KSP – Kite Surf Pro World Tour på Maui, Hawaii. Det är väldigt svårt att få en plats, då alla dom bästa tjejerna i världen vill vara med och tävla. I Sverige finns inget landslag inom Kitesurfing, så det är upp till varje åkare att själv hitta sponsorer och finansiera tävlandet. Så nu gör jag en ”Sara Algotsson – grej” och ber om hjälp via Facebook och hemsida. Hon ville ju behålla sin häst och jag behöver få ihop 30000 kr för att genomföra tävlingen. Hjälp mig att nå mina drömmar genom att sätta in ett bidrag, varenda krona räknas! Ni kan följa mina äventyr på min blogg och Facebook sida som en av dom få svenska tjejer i världseliten inom denna kill-dominerade extremsport

Gå gärna in på min Facebook sida och dela detta inlägget som också finns där http://www.facebook.com/ErikaLindbergOfficialPage

Erika Lindberg Nordea konto
3300 8404010269
For international transfer
Erika Lindberg
IBAN: SE 43 30 00 00 00 00 84 04 01 02 69
BIC/SWIFT: NDEA SE SS
BANK: NORDEA
.
Video från en KSP tävling jag körde förra året

Kommentera

