Mitt girl crew – Carro

Jag hade varit en halv människa utan mitt crew med dom skönaste tjejerna i världen. Vi gör allt tillsammans och delar allt utom tandborste och killar. Nästan alla tjejer jag hänger med håller på med någon brädsport, och jag tror att vi har så kul för att vi på många sätt är så lika. Det är jäkligt coola tjejer med personlighet, massor av energi, lite sådär perfekt lagom galna och alltid är med på att hitta på roliga saker – långtråkigt finns inte på kartan. Men vikigast att dom är himla snälla, och verkligen peppar, pushar och inspirerar – utan er tjejer hade jag inte varit nått! Här är min Xtravel team mate Carro Djupsjö som är en av dom bästa wakeboardtjejerna i världen med flera EM-guld www.wakecarro.com

Carro och Trudi

Kommentera

