Packar för Norge

Packar för att åka på Red Bull snökite tävling i Norge. Det är väldigt många som vill vara med och tävla men finns bara plats för 200 personer och alla platser är fyllda, så det kommer att bli spännande. Ser fram emot att träffa alla igen då många kitesurfare kommer från hela världen till detta event. Har blivit inbjuden som en av tolv åkare att vara med i ett film projekt veckan innan, så jag åker upp i helgen och stannar en vecka. Hoppas på att hinna se min kompis Tove som bor i Oslo också! Tar med mig min kamera och Go-Pro från Iceman.se så jag kan uppdatera hemsidan därifrån.

Tur att det får plats mycket i min Volkswagen Tiguan

Kommentera

