Peru..

Att flyga in mot Lima i kvällsljuset med dimma över bergen var magiskt. Det var många svenska pensionärer på flyget som var med på en gruppresa. Det verkar som dom såg mest fram emot att besöka TikiTaka sjön och Machu Picchu. Det skulle kul om jag fick tid att åka till Machu Picchu då jag länge varit intresserad av indianernas kultur. Men jag tror att det kan bli svårt att hinna med denna gång, då jag bara stannar i Peru under eventets tio dagar. Men nästa gång jag åker hit måste jag göra det och jag skulle också gärna vilja vandra i Amazonas djungeln.

Kommentera

