Inspiration

Min största passion efter kitesurfing är vanlig vågsurf. Vågsurfing var den första surfsporten som jag lärde mig, det var jullovet på tvåan i gymnasiet som jag åkte på en sista minuten till Kanarieöarna med ett tält och köpte en begagnad bräda, blev störtkär och det fanns ingen återvändo. Var faktsikt med och körde SM ute på Torö ett år, tror att det var 2005. Men sedan kom vindsurfing och kitesurfing in i bilden och jag bodde ju tre år i Tarifa i Spanien och där blåder det mycket men är nästan inga vågor alls. Men nu hoppas jag att den närmaste tiden få mera surf och mycket kitesurfing i vågor utöver att träna freestyle.

Kommentera

