Tack Mattias

Har suttit med Mattias från Addkolon och fått hjälp att lära mig hur programmet In Design fungerar. Den första försöket blev postern till SUP eventet som jag arrangerade. Nu ska jag försöka mig på lite svårare varianter. Gillar att jobba framför datorn men det är lätt hänt att man sitter flera timmar och att det känns som att tiden bara försvinner. Som när man fotar digitalt och tar så många foton att det sedan tar jättelång tid att bara gå igenom dom. Jag började att fota analogt för tio år sedan och älskade att stå i mörkrummet och försöka få de svartvita kontrasterna perfekta, men har nu inte fotat med vanlig film på väldigt länge, måste ta upp det igen vid sidan av det digitala!

Kommentera

