Tid med vänner

Något som jag inser desto mer jag reser är att det är människorna som gör hur bra man trivs på ett ställe. Att man ska ta tillvara på sina vänner, och att det faktiskt är relationer som är det viktigaste i livet. Jag är nog väldigt social av mig och älskar att träffa nya personer men när jag är hemma i Stockholm blir det mycket tid med mina gamla vänner. Idag hade min bästis Alexandra som är medlem i en klubb för entreprenörer blivit inbjuden till nordens största Galopptävling, så vi tänkte att det kunde vara roligt som omväxling att se något nytt. Jag hämtade upp henne i stan där hon har flyttat in i en jättemysig lägenhet och sedan åkte vi ut till Täby. Ibland kan jag känna att nackdelen med mitt liv är att jag inte riktigt har en fast punkt eftersom jag alltid reser runt och inte är i Sverige mer än några månader per år, så då är det ingen idé att ha en lägenhet i Stockholm, utan jag bor i pappas hus på Värmdö. Men alla livsstilar och jobb har ju sina för och nackdelar, och det viktigaste är människorna man har i sitt liv.

3 thoughts on “Tid med vänner

Kommentera

