Bilder från dagens Stand Up Paddle event på Kungsholmen


Bilder från dagens Stand Up Paddle event som jag var med och arrangerade finns uppe på min officiella Facebook-sida

www.facebook.com/ErikaLindbergOfficialPage

Ska ladda upp bilder här också, men har nu suttit framför datorn ända sedan jag kom hem klockan fyra från eventet och arbetat med ett projekt som jag snart ska berätta mer om, samt gått igenom och redigerat foton! Så nu är det dags för en paus, ska åka in till stan för en sen middag med min bästis Alexandra och sen ska vi nog ta en kort sväng på Rose. Stannar inte ute så länge ikväll då jag ska segla 4.20-jolle imorgon i Saltsjöbaden, perfekt då det inte blåser tillräkligt på prognosen för att kitesurfa. Ska segla med en gammal kompis som jag inte sett på över tio år, hon är en av Sveriges bästa unga seglare så det kommer bli roligt!

Kommentera

