Planering av höstens tävlingar och vitare tänder hos Eva Hultén

Idag har jag hållit på med planeringen för hösten och vintern, vilka världscup-tävlingar jag ska åka på och var det är bra att träna. Och så har vi prata om upplägget på lördag då vi kommer att arrangera gratis SUP på Kungsholmen här i Stockholm. Sedan var jag förbi hos Eva Hultén Tandblekning inne i stan och gjorde en uppfräschning av mina tänder. Känns härligt att få så fina vita tänder, jag var hos Eva för ett år sedan så detta var andra gången och det håller i upp till fem år men det kan vara bra att fräscha upp dom och det ger ofta ett ännu bättre resultat andra gången. Kan verkligen rekommendera Eva då hon är väldigt proffsig och behandlingen inte känns ett dugg. Något som var nytt för denna gång var att hon avslutade med att lägga på en lack som skyddar tänderna och gör att dom håller sig fina längre.

Kommentera

