Fagersta cablepark

Tyckte att det var så roligt att köra i Fagersta cablepark då jag var där för två veckor sedan att jag åkte tillbaka idag. Jag åkte dit med Freddie från Tabs (som gjorde det grafiska till min VW Scirocco när vi stripade den) i hans nya Volkswagen Golf vid fyra tiden från Stockholm, perfekt för en kvällssession då det bara tar en och en halv timme att köra dit. Vi  hann köra i kabeln i några timmar innan den stängde vid åtta, det är lagom länge att köra då man blir alldeles för trött om man kör längre. Det var ett perfekt pass och jag är glad att jag vågade testa några nya trick denna gång som jag inte gjorde förra gången.

Kommentera

