Planera

Det är bra att hinna träffa alla som jag samarbetar med när jag är hemma i Stockholm. Stämma av det som varit och planera in nya saker som ska hända. Idag har jag haft möte med Volkswagen och diskuterat tankar kring events man kan göra där man kan blanda in kite. Sedan svängde jag förbi Medborgarplatsen och åkte lite skateboard. När jag kom hem blev det promenad med pappa i tjugo minuter och en joggingrunda på 100 minuter. Det är trevligt att umgås med min far när jag är i Sverige eftersom det inte är så ofta. Jag bodde ju dessutom i Spanien i tre år så det får jag ta igen när jag kan! Honom är det alltid bra att rådfråga och bolla ideér med.

Kommentera

