Skönt att vara hemma

Det bästa med att komma hem är att träffa mina underbara kompisar och familj. Min storebror kom och hämtade min på Arlanda och jag har umgåtts med honom och hans familj sedan jag kom hem då dom varit på besök i Stockholm. Ikväll har jag varit hemma hos Therese, en av mina gamla vänner från skidgymnasiet i Järpen. Hon gjorde denna fina fläta i mitt hår. Första riktiga dagen hemma har varit fullspäckad, möten och massor av telefonsamtal. Nu ska jag fortsätta att packa upp, tvätta och imorgon ska jag träffa Alexandra som bara är i Stockholm på helgerna då hon är hotell chef i Hudiksvall på vardagarna, ska bli himla roligt. Älskar mina vänner, har verkligen saknar dom!

Kommentera

