Lärorikt

Har det underbart här på Maui, min amerikanska sponsor har denna vecka bjudit in alla sina executives på sitt företag till Maui för teambuliding. Att ta med dom ut på vattnet för att lära sig kitesurfing är min uppgift. Så hela dagarna i ända är det kitesurfing, och på kvällarna lagar dom bästa privat kockarna på ön mat åt oss. Denna chokladpudding (som jag egentligen inte borde äta då jag är på ett strikt kostschema från killarna på greatlife.se, så säg inget till dom;) är den bästa jag ätit i mitt liv! Det är otroligt givande att vara här och nätverka och lära känna dessa intressanta och framgångsrika personer. Har haft just haft en lång konversation om målsättningar i livet med en man som jobbar med att coacha chefer för att hjälpa dom prestera på bästa möjliga sätt.

Kommentera

