Morgonjogg på ananasfälten!

Har slängt på mig springskorna och ska iväg på en morgonjogg på ananasfälten som ligger nedanför Tatianas hus. Hon bor jättefint på norra sidan av ön, och nedanför mot havet ligger det ananasodlingar som dom säger är jättefina att jogga på! Det känns verkligen i kroppen att jag rest mycket senaste veckan. Tidsskillnaden mellan Sverige och North Carolina är sex timmar och jag har hört att det tar lika många dagar för kroppen att återhämta sig som antal timmar det skiljer. Så det tog nästan en vecka innan jag kom in i den tidszonen, och sedan efter sju dagar där åkte jag ju vidare till Maui, som är sex timmar ännu längre från Sverige i tidsskillnad. Så igår kännde jag mig helt slut, men det börjar kännas bättre nu. Försöker att äta väldigt nyttigt och träna ordentligt för att ta hand om kroppen. Nu började det just ösregna men ska ge mig ut och jogga ändå, det gör faktiskt inte så mycket om man har på sig bikini!

One thought on “Morgonjogg på ananasfälten!

Kommentera

