San Fran

Det blev en lång natt då jag inte hann sova något. Mycket som ska fixas med, montera av fenor och fotstroppar på tre av mina brädor. Sedan packa allt vilket är en utmaning, få det att passa och rymmas i boardbagen är som att lägga ett pussel. Det är nog runt nittio kilo jag reser med. Flyget gick klockan sju i morse i Norfolk så jag var tvungen att vara där vid fem, och det tar nästan tre timmar att köra från Hatteras. Var ute hela dagen på vattnet, först några timmar med Lauren för att lära henne, sedan en lång undanvind med Cameron. Så på kvällen hann jag precis med att torka utrustningen, skruva isär och packa, och slänga mig iväg till flyplatsen i Camerons bil. Stannat i Chicago, och mellanlandar i San Fransisco nu, Maui nästa!

Kommentera

