Outer Banks

Har det bra här borta i Outer Banks, North Carolina. Anlände ju sent på tisdag kvällen, blev hämtad på flygplatsen i Norfolk av en kompis kompis som kom i bil från New York. På onsdagen blåste det bra, jag körde med min 7 m2 Hadlow kite och gjorde en två timmar lång downwinder i jättefina vågor. Torsdagen var det ingen vind, och jag flyttade från Ryan som är min kompis Claires kompis, hem till en tjej som heter Lauren som jag just lärt känna. I dag på fredagen blåste det inte heller, så vi åkte in till Outer Banks och storhandlade och hämtade hennes katt hos vetrinären. Hon hyr ett gammalt hus som är jättefint med väldigt förfallet. Hon ska vara här över säsongen och kom ner från Vermont för två veckor sedan, så vi håller nu på att fixa lite med huset så att det ska bli beboligt.

Kommentera

