Kost

Har mellanlandat på flygplatsen i Amsterdam. Måste vänta fyra timmar på nästa flyg till Paris, men det är ok för det finns trådlöst internet. Helt otroligt vad tiden kan gå fort när man sitter framför datorn. I vanliga fall hade jag slagit ihjäl lite tid med att gå på Star Bucks och dricka en latte, men försöker nu köra på en rikigt hälsosam diet och ska då helst undvika både kaffe och mjölk. Har en himla tur att jag har underbara Patrick på GreatLife.se som hjälper mig med kostupplägg för att maximera min fysik och prestationsförmåga. Slutade äta gluten för ett år sedan då jag fick reda på att jag var glutenintolerant, och har hållit mig till glutefri pasta och bröd istället. Men eftersom jag är väldigt intresserad av hälsa och kost så ska jag nu försöka ett nytt upplägg då jag inte kommer att äta de glutenfria substituten heller. Så framöver kommer det att bli mycket grönsaker och annat nyttigt (kommer bli ganska tråkigt och hårt att klara av detta..!!!). Det kommer att bli en hård utmaning men det är alltid kul att ha något att kämpa med! Kan verkligen rekomendera GreatLife, jag äter vitaminerna från Innate Response som dom har.

Kommentera

