Gammelbyn bowl

Bor hos en kompis kompis inatt i Oslo och det finns inget trådløst internet så jag har fått låna en dator med norskt tangentbort!

Helgen har varit jætterolig, det bæsta var att se dom två tjejerna som var med køra helt grymmt. Tone som var med på fotona igår i bloggen ær sexton år gammal och idag var det en till tjej med som var några år yngre. Verkligen kul att se dom køra stenhårt och landa massa svåra trick. Har jættefina foton på den andra tjejen också, lægger upp dom nær jag har tillgång.

Idag var næst sista dagen i Norge och den har varit kanon. Læmnade campet på eftermiddagen och åkte in till Olso før att skejta Gammelbyns betong bowl. De var rolig att køra men slår inte min favoritpool i Bjørns trædgård i Stockholm. Plåtade en massa idag med ett 16-35 objektiv som jag lånat så dom fotona kommer bli roliga att gå igenom. Annars brukar jag fota med mitt egna 18-135 objektiv men det ær det inte så bra kvalitet på. Drømmen vore ett 8-15 fisheye, toppen både før skate och surf, och en extern blixt, så det blir næsta projekt.

Kul att hænga i Norge, det har jag inte gjort sedan tiden jag brukade åka på slalomlæger i Stryn och Juvasshytta. Men ska bli skønt att komma hem till Theres lægenhet i Stockholm imorgon och få lite jobb undanstøkat (ær ju fortfarande husvakt). Måste hitta en  biljett till Flexifoils teamtræff i Frankrike och planera min USA tripp.

Kommentera

