COMVIQ ny partner

Det är vikigt för mig att ständigt vara tillgänglig och kunna använda internet när jag reser. Och när jag är i Sverige ha bra mottagning ute i skärgården där man surfar, och såklart kunna blogga direkt från stranden. Nu har jag den bästa täckningen man kan få med Comviq för att ringa och använda internet. Helt perfekt när jag reser och behöver jobba på datorn att använda Comviq Surf. Där man har en dongel som man kopplar in i datorn som gör att man kan surfa trådlöst på internet genom telefonnätet var man än befinner sig. Jag är jätteglad att ha Comviq som ny partner.

Kommentera

