Husvakt

Har tur att jag har så himla underbara kompisar, nu är Therese i Funäsdalen så jag är husvakt i hennes lägenhet i stan. Jag är jätteglad eftersom jag bor på Värmdö annars och det är skönt att bo inne i stan ibland. Nära till skateboard lokalen och allt annat. Kul att jogga inne i stan också som omväxling mot det vanliga området jag brukar springa i. Enda nackdelen med att bo hos henne är att hon inte har trådlöst internet, så jag har inte kunnat använda internet hemma. Men nu blir det ändring på det för idag har jag fått igång mobilt bredband, himla bra att kunna surfa vart man än befinner sig.

2 thoughts on “Husvakt

Kommentera

