Räddad av bay-watch

Jag brukar alltid köra på vattnet från hotellet till lagoonen som man tränar på, men idag ville jag ta med mig kameran. Det mesta i Brasilien är ganska billigt, men att hyra bil och åka taxi kostar ungefär lika mycket som hemma, vilket inte är det bästa för en surfbudget! Så jag började gå på stranden, det tar ungefär två timmar och det är rätt mycket grejjer att släpa på med all utrustning. Men jag behövde inte gå långt innan jag fick skjuts av Flavio, Paulo och Fecho! Jag viftade bara med tummen när de åkte förbi, så dagens tips om ni vill lifta, statsa på bay-watch killarna!

Kommentera

