Ilja do Guajiru

Hade dåligt internet i början på min resa. Här kommer lite foton från Ilja do Guajiru där jag var de första 11 dagarna av min resa. Det ligger några timmars bilresa norrut från Cumbuco där jag är nu. Alvaro Onivea, en gammal kompis från tiden jag bodde i Spanien, var där och tränade och tyckte att jag skulle komma dit. Kul att surfa med honom, han har snygg stil när han kör och är grym på att köra wakeskate med kite också. Det är bra för motivationen att träna med folk som också tävlar och kör hårt

Lagoonen man surfar på är jättestor när tidvattnet är högt, men så liten att man inte kan köra när det är lågvatten

lågvatten..

Alvaro's hemsida är cool http://www.alvaronieva.com/

Alvaro's nya promodel bräda för Balance

Vi bodde på ett litet hotell, eller Pousada som det heter i Brasilien som ägs av vänner till Alvaro. Det heter Pura Vida och ligger just vid lagoonen.

Kommentera

